Friday, December 19

Cuci Kete

Rabu aritu teman ira pi cuci kete kat serdang. memula nak cuci kat putrajaya je. tapi tak jumpa plak car wash. tak jumpa kira tak tau lah kan car wash nya kat mana. haha..ketenya dah teruk sangat kotornya so kitaorg membuang masa aa kat serdang mencuci kete. jap je pun cucinya RM 10.00. agak mahal sebenarnya w/pun normal. sebab saya penah dengar ada tempat cuci RM 6 - 8 je sekali cuci luar ngan dalam.

Dia cuci pakai snow. saya suka tengok. rasa cam nak pi tolong gak sebab nak main buih sabun tu. hehe..

Sebenarnya sepanjang saya pakai kete ni saya tak penah antar kete cuci kat kedai. entah naper. saya suka cuci sendiri or langsung tak cuci. hehe.. nanti balik kg ayah sure tolong basuhkan. dia amat pantang tengok kete saya or adik kotor. cepat je dia ambek sabun pi cuci. sampai mak cakap itulah keje yang paling rajin dia penah buat. haha..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker