Monday, August 8

Marg Helgenberger

Jumaat lepas ke MPT. ada keje sket. tengah2 membuat rakaman orang yang di rakam dipanggil bos. so kami tinggal 2 org. nampak paper ambek then baca. kat halaman belakang nampak berita kat bawah ni.

Pesal semua org nak tinggalkan CSI ni. oh mungkin sudah jemu barangkali. dah 9 musim berlakon benda yang sama. bila baca berita kat dalam pun cakap dr ray langston akan takder musim depan. akan ganti dengan org baru. doktor jugak. namanya lupa plak. aritu kat CSI NY stella (Melina Kanakaredes) keluar. ganti dengan jo danville (sela ward). sib baik si jo ni cantek. muka penuh sifat keibuan sungguh. suka saya tengok. sapa plak ganti si catherine ni nanti. harap2 org tu best gak la cam dia. takper la. siapa berlakon pun CSI tetap di hati huhu..


7 comments:

Ibu n Abah said...

Hmmmmm....
saja nak bagitau...
akak suka versi pelakon yg asal...
dengan John Grissom..
tapi bila u sebut Sela Ward berlakon... akak nak tengoklah... sebab sejak John Grissom takder... akak dah lama tak tgk CSI...
Yang paling akak tak sanggup tgk CSI Miami dengan lagak Horatio Cannes... Eeee dengan pandangan sisi bila bercakap... tak sanggup..!!!!!!

pB said...

sejak dua menjak ni , tengok CSI Miami kat Estro tu , wat sakit jiwa jer


subtittle larikkkk
kejab lambat , kejab cepat

crisda79 said...

akak : oo tengok CSI sebab pelakon la ni. grissom CSI. sela ward a.k.a jo danville plak CSI NY. season baru CSI miami tengah tayang sekarang isnin - khamis 10 mlm :).

saya suka sangat H tu. menarik! hehehe..


PB : a'ah memang subtitle dia lari2 sekarang. kadang2 sakit ati jugak. hehe..

izman said...

tukar orang rasanya tak mencacatkan csi, jalan cerita dia best. pelakon adalah bonus sahaja.

crisda79 said...

izman : betoi2. saya sokong 100% hehe..

syntheare said...

sampai skrg aku masih terasa kehilangan Gil Grissom ngan Warrick Brown...lagi2 si Warrick sbb produser dia jahat matikan watak dia sampai mcm tu sekali...kompem la xleh wat kambek.Skrg Cathrine lak nk kuar...aku suka original cast csi...sdh kurang lg 1.

Aku suka CSI saja...yg NY ngan Miami xbaper sgt hehe...

crisda79 said...

eh ko suka tengok CSI ke? tak tau plak aku hehe..

Lilypie Next Birthday Ticker