Saturday, March 31

Earth Hour 2012

Saya sedang sokong earth hour 2012 ni. tepat pukul 8.30 malam tadi semua lampu tutup. laptop pun pakai bateri je ni. ada setengah jam lagi kempen ni berlangsung. tiap2 tahun saya sokong aktiviti ni. tahun lepas saya sambut kat kampung. mak ngan ayah terpaksa la sokong gak sebab anak2 gigih menyokong. sonok gak duduk dalam gelap sekali sekala huhu..

Tahun ni sambut kat umah baru. kata baru pindah kan. on laptop sambil dengar JoHaRa akustik era. layan lagu2 akustik sempena sokong earth hour gak la ni. tapi yang tak bestnya nyamuk plak menghurung saya ni. sibuk la nyamuk ni. orang nak sambut earth hour dia sibuk carik mangsa plak. mesti dia teruja tengok cahaya kat laptop saya ni. sibuk semua terbang hurung kat sini. yang jadik mangsa saya le. abeh dah kaki tangan gatal2 ni. oklah nak carik minyak mau sapu kaki tangan. selamat menyokong earth hour bagi yang tutup lampu!




2 comments:

fz@ said...

bagusnye....sile teruskn usaha anda..hehe

crisda79 said...

berbakti pada bumi. lagipun sejam je setahun. ko tak buat ke? best duk dalam gelap sekali sekala hehehe..

Lilypie Next Birthday Ticker