Monday, October 1

Aku kena tipu..!

Nak jugak menulih kat sini. saya nak citer pasal malam semalam. ptg semalam saya call apis cam biasa. borak2 sket punya lama. siap ulas2 rancangan kat tv lagi. pastu dah nak buka pose. dia mintak saya call balik sebab dia punya kredit dah abeh. so malam tadi pas solat terawih saya call dia balik. lama tepon tu bunyi tak angkat2. dan2 saya nak letak je ada org angkat. tapi sore pompuan. terkejut beruk saya. tak pernah pompuan angkat tepon tu. paling2 tak berangkat je. rupa2 nya mak dia la. memula rasa cam nak letak je. takut aa. mak dia cam garang jer. siap tanyer lagi ni sapa. dari mana. rupanya2 apis dah tido. hampeh betoi aa mamat tu. sedap aa serang dia. "ha! tak terawih" dia gelak2 je. alasan yang sama aa. "aku penat aa ija, semalam aku cat umah". tak abeh2 penatnyer. bangun kul 12 tengahari penat lagi ke. dan malam tadi terbongkar rahsia yang dia anak sulung sebenarnyer. mati2 saya ingat dia ada abang ngan kakak. hampeh aa dia ni. pastu bleh gelak2 kan saya. tu pun sebab dengar mak dia kejutkan dia panggil dia along. kalau tak mati2 saya kena tipu. nak kena karate mamat ni.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker