Friday, October 26

Arahan

susah kan kalau cakap ngan orang yang tak dengar arahan ni..
plak tu saya ni bukan la orang yang pandai sangat beri arahan..
cakap sekali tu paham2 je lah
bukan budak kecik lagi nak cakap banyak2 kali
nak cakap b***h kang sekolah nyer bertingkat2
saya tak suka kasi arahan
walaupun pada orang yang patut saya kasi arahan
sebab pada saya semua dah besar
dah tau apa benda yang patut dibuat
tapi kalau dah 2 or 3 kali still cam tu jugak
terpaksalah saya kasi arahan
memberi arahan berkali2 bagi saya memalukan
nampak macam b***h sangat
tak paham2 bahasa orang cakap
yang kalau tak paham tu tanyer tak per
ini buat bodoh je
bodoh sombong, dah tak tau tu lain kali tanyer
tapi kalau dah buat pekak jugak memang nak kena sembur
orang2 cam ni tak bleh kasi muka sangat
kang naik kepala
pikir diri sendiri je
keadaan dan orang sekeliling langsung tak pikir
kalau kena marah tu orang2 cam tu tak per
langsung saya tak kisah
lantak korang lah nak tunggang terbalik
bukan masalah saya
tapi masalahnyer yang ditanya dan kena marah saya
saya bukanlah orang yang very particular
saya sangat bertolak ansur
tapi bila orang lain dah mula bercakap
saya rasa saya cam tak buat kerja
padahal arahan telah diberi
tapi tidak dilaksanakan

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker