Tuesday, February 5

MAMPU KE KITA?

mampu ke nak jadik shah ruk khan dalam kal ho na ho yang sanggup menyerahkan kekasih hati kepada kawan baik sedangkan dia amat menyintai serta dicintai gadis itu.

mampu ke nak jadik kasyah yang sangat setia kepada ayunya dalam lagenda budak setan sehingga tidak sanggup jatuh cinta dengan orang lain dan ayu amnesia serta telah diceraikan suami namun dia masih mahu mengahwininya.

mampu ke nak jadik lara yang sangat tabah dalam puteri lindungan bulan dalam menghadapi hidup sehingga suami tidak mempercayainya apabila dia mengandung anak sendiri serta mengahwini perempuan lain dengan izinnya sendiri.

mampu ke nak jadik assyida yang sangat tabah dalam assyida yang sanggup menyerahkan tunang tercinta kepada adik tersayang serta memelihara anak2 saudara setelah adik tersayang tersebut meninggal dunia.

mampu ke nak jadik harry stamper dalam armageddon yang sanggup berkorban untuk menyelamatkan bumi dari terlanggar asteriod.

mampu ke nak jadik shrek dalam shrek yang masih mahu mengekalkan kehidupan asalnyer di paya serta hutan w/pun sudah bergelar menantu seorang raja.

MAMPU KE KITA?

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker