Wednesday, February 6

Sorang2

~dah separuh makan baru ingat nak ambek gambar~

Semalam balik dari opis saya pergi jusco seri kembangan. pergi sorang2 je. memula ajak ira pastu tak jadik, ajak plak ina, dia ada class plak. so akhirnya saya pegi aa sorang2. pi untuk carik barang sket. abeh soping2 saya rasa lapar plak. memula rasa nak makan makanan feberet (kenny rogers) tapi masa tu dah naik atas plak. akhirnyer saya masuk secret recipe.

Pi makan kat secret recipe ni dah jadik habit saya sejak 4 5 bulan ni. bila gaji je sure saya pegi situ makan. selalu ina yang teman. tapi kali ni saya pi sorang2. first time makan kat situ sorang2. kalau kat tempat feberet saya tu dah biasa sangat makan sorang2.

Makan sorang2. pelik gak sebab dah lama tak makan sorang2. dulu masa keje kat s.alam n kl makan sorang2 saya dah biasa sgt. makan sorang2 ni bos saya masa kat s.alam dulu ajar. katanya sampai bila nak harap kat orang. kalau rasa nak makan pi je makan. tak kisah la sorang ke. lelagi katanya dia dulu sebelum ada syarikat sendiri keje marketing. sure kuar buat marketing sorang2. semua benda buat sorang2 so makan pun sorang2 la. lepas2 tu saya jadik berani makan sorang2. dulu masa kat kl saya dah biasa makan sorang2. peduli aa org nak pandang apa pun. kita makan n kita bayar tau.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker