Monday, May 11

Gedik2 Ke Konsert AF

Tadi balik keje tanya cyn dia jadik ke nak pi konsert final af. dia cakap jadik. tapi saya yang tak beli2 tiket nya. tetiba rasa maleh plak nak pi semalam. sebab tu saya senyap2 je. lepas org lain semua semangat nak pi saya tetiba bersemangat plak. dan2 tu tgk dalam axcess online. tapi rugi beli online coz bila booking kena bayar rm10 extra. oleh kerana tiket axcess dah ada kat alamanda so gedik2 aa kitaorg pi sana beli. dengan semangat dan sombongnya konon2 nak beli tiket harga rm 30. sekali abeh ko. apa ke gilernya diorang ni. br ari isnin ni dah abeh. kagum aku ngan org mesia ni. huhu..

Setelah lama termenung kat depan konter axcess tu, dengan sedihnya terpaksa aa beli tiket harga rm10. free seating. ni tak suka ni. nak kena rebut2 plak. apa salahnya dia buh je number kat tiket tu. kan senang. ingat senang ke nak rebut2 tempat cam tu. tak sopan santun aa la I nanti nak rebut2 cam tu huhu..cyn cakap tak per aa. nanti ahad kita bleh tgk lagi kat tv. kali ni just nak rasa bahang konsert final je. huhu.. sedih2.. nak duk lower seat.. abg konter tu dengan sama bersedih ngan kitaorg ni telah 'menghadiahkan' extra sampul axcess pada kitaorg. dapat sorang 1 kau. haha..

Ini le tiket tu. ada 4 je kat sini coz 2 cyn dah songlap untuk dia. kitaorg pi berenam semuanya. sapa2 yang bertuah tu? tunggu nanti pas af saya citer ek. hehe.. ngada!

Betoi tau tiket ni. 16 may 2009 9.00 malam, konsert akhir akademi fantasia. yang sedih tang upper tier tu. huuu.. nak duk lower tier.. afundi HAFIZ! huh tetiba..hehe..

4 comments:

syntheare said...

AFUNDI HAFIZ 300 KALI!!!

crisda79 said...

ye aku sokong 300 kali gak..

AFUNDI HAFIZ!

hehe..

p/s : cyn buat aa banner, harus besar2 kang bley masuk tv. huhu..

syntheare said...

ok gak idea tu...nanti aku wat huruf nama hafiz...sorang kene pegang satu huruf la

crisda79 said...

bleh2.. aku setuju.. haha..

Lilypie Next Birthday Ticker