Friday, January 22

Cik Mimi Mickey Mouse

Sejak tinggal sorang ni mimi tiap2 malam tido ngan saya. dulu masa ada osmet kadang2 je dia tido ngan saya. sekarang ni sian plak kalau nak suh dia tido luar. mimi memang tiap2 malam tido awal. so awal2 lagi dia dah terbongkang atas katil saya. dulu2 masa ada osmet dia dah bongkang pun saya angkat letak kat luar kalau tak nak tido ngan dia. sekarang ni tak sampai ati plak.

Tido ngan mimi ni yang tak larat nyer dia suka kejut saya tido. pantang saya gerak dia mula lah bunyi. kadang2 tu kul 3.30 am sibuk mintak makan. haru betoi la. mula la ringan je kaki nak tendang dia jatuh katil. hehehe.. pagi2 kul 6 saya tak bergerak pun dia dah mula bunyi. kejut solat subuh. hahaha.. muslimah betoi. kadang2 tu dia bunyi dan2 je org terus azan subuh.

Pagi tadi bangun mimi dah melangut kat muka saya. maleh nak layan. jam saya bunyi dia pun sibuk bunyi. lastnya bangun gak. terus saya bising2..

"mimi ni bising je. dah aa suara tak sedap. mimi tau tak? suara mimi macam mickey mouse!"

Pastu saya gelak2 giler sorang2. mimi pandang je muka saya. mungkin kompius sebab tuan dia giler gelak sorang2 masa bangun tido. hahaha..

1 comment:

jalilsalleh said...

"mmg la tuan aku dah gilo" kata mimi

Lilypie Next Birthday Ticker