Friday, January 15

Cili Padi

Apa maknanya bila orang yang sebelum ni tak penah pandang kita tiba2 muncul then mula nak berbaik ngan kita? mula tanya soalan pelik2 yang agak peribadi untuk diberitahu kepada org yang kita kurang kenal. tanya direct plak tu. tetiba saya rasa sangat pelik. tak baik kan saya. orang tu tanya elok2 tapi saya rasa dia pelik plak kan.

Tak der aa. pelik gak. sebelum ni jangan kata nak tanya seoalan peribadi borak2 ngan saya pun nak tak nak je. lagi lah nak tanya2 soalan peribadi cam tu. tetiba tanya soalan2 yang agak pelik pada mata saya. untuk jalan selamat saya berikan jawapan selamat jugak. terpulang lah pada dia nak tafsir cam ner. then tiba2 cam sentap terus logout (saya berbicara online dengannya). aih! sebab bila plak pandai sentap2 ngan ai ni. hehehe..

Lepas 5 minit tetiba terasa bersalah plak. eh apa plak kan. saya tak marah dia pun. saya cakap baik2 ngan dia. siap buh simbol senyum lagi. mungkin jawapan saya tak memenuhi piawaian jawapan yang dia nak kot. tak per la. saya suka pilih jawapan selamat untuk selamatkan keadaan. bagaimana tafsiran orang, terpulang. saya langsung tak marah jika tafsirannya bukan seperti maksud yang ingin saya sampaikan.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker