Saturday, April 24

Ole2 Dari My BestFriend

2 hari lepas dapat msg dari my best pren apis

Assalamulaikum... eija! Nk add yang aku leh courier parcel pd ko..

Terkejut gak dapat msg tu. dah lama giler mamat ni tak msg saya. tetiba msg mintak add mau courier parcel lagi. ingat mau antar kad jemputan kawen ke apa. katanya dah namanya parcel tak kan kad jemputan dia berparcel katanya. betoi gak kan. dia just cakap ada ole2 untuk saya dari bandung. wah! ingat gak dia pada saya eh. suka2 ;p

Tadi petang daus datang antar barang kat saya. tertanya2 gak. apa bendanya n sapa kasi. serius lupa yang apis ada kim parcel kat saya. saya kasi add opis so parcel tu sampai kat opis. first time dapat parcel kat opis. selalu kalau benda2 personal saya memang kasi add umah. tapi dah tak larat plak nak ambek kat pos opis dah. so kasi je la add opis. kompem saya ada je. kalau tak der pun bebudak kat opis tu bleh tolong ambek untuk saya then letak je atas meja.


Terus kelam kabut bukak. kata teruja hehe.. nampak benda kat atas ni. baru teringat apis antar parcel kat saya. naper tengok benda ni ingat apis? sebab dia cakap ole2 dari bandung. tgk bungkusan cantek ni kompem aa telekung kan hehe.. memula pelik gak. ni telekung mainan ke betoi2 ni. kalau betoi cam ner bleh muat masuk dalam beg kecik cam ni. serius kecik beg dia. beso tangan je lebih kurang. bila bukak..

Wahhhh.. telekung! cantek. bukan mainan yer. bleh digunakan. pastu kocoh2 cari hp mau sms apis wish tQ kat dia. teruja2. cantek kan. ni buat ati makin teruja mau pi bandung ni. sapa mau ikut rombongan cik kiah? jom pi bandung hehehe..

p/s : TQ very2 much apis. tak sangka dalam bergembira kat bandung tu ko ingat gak kat aku. ko memang kawan terbaek aku lah. cayang ko ;p

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker