Tuesday, May 11

Arghh..!



Ye saya memang nak marah. bleh tak tolong jangan paksa saya.
saya dah tak sesuai dengan program2 cam tu sekarang.
memang aa tuntut ilmu hingga ke negara china.
tapi dengan umur saya yang cam ni hati mau bersosial sudah hilang lah.
lagi2 pegi tempat yang langsung saya tak penah gi n berdepan dengan org yang saya tak kenal! Majuk aa kalau nak majuk.
ye saya degil. makin pujuk makin banyak alasan.
eh. suka ati saya la. saya kan dah besar.
saya rasa saya dah pandai dan boleh wat keputusan sendiri kan?

6 comments:

syntheare said...

sape paksa2 ko ni? dan yg penting apa aktiviti sosial yg ko xmau buat tu?

crisda79 said...

kawan aku. ala.. pi dengar pasal prog kesihatan biotech camtu la. majlis malam tadi kul 8.45. kul 8.15 dia duk paksa2 aku gi plak. marah aa aku huhu..

syntheare said...

isk..isk..iskk....apala paksa org. Misti dia suh ko jadik downline dia ni kan hehe

crisda79 said...

entah. aku suh citer je dia taknak. ngada2 huhu..

syntheare said...

huhu....kwn ko tu x baca blog ko ker? misti dia terkedu kalo dia baca hehe

crisda79 said...

entah. kalau baca nasib la. hahaha..

Lilypie Next Birthday Ticker