Tuesday, November 30

Minum Susu Anlene

Oleh kerana nak sangat minum susu saya telah membeli sekotak susu anlene perasa coklat kat pasaraya. naper beli anlene pun tak tau. saya bantai je hehehe.. memula tengok barisan susu kat rak pasaraya tu nampak aa memacam susu. tapi anlene plak yang menarik minat saya. so saya beli la bersama tisu sebab plan awal pi pasaraya nak beli tisu je pun huhu..

Ada 4 kotak comel susu anlene perisa coklat dalam ni. saya pikir kalau tak abeh kita bantai sajer kasi kat ain. minah tu semua pun minum. kopi 3 in 1 tongkat ali ayah saya pun dia bantai jugak hehehe..

Cute kan. suprisely rasa dia sama cam rasa susu sekolah zaman bebudak dulu. betoi. kalau korang tak caya korang pi aa rasa. 3 je saya sempat abehkan. sorok sangat dari ain aa ni. dah terlupa nak abehkan huhu.. tak per balik minggu ni saya abehkan. khasiat? entah. korang pi la kaji kat kotak dia bila beli nanti eh :). saya minum sebab teringin nak minum susu je huhu..

1 comment:

al amin ahmad said...

hehhehehe..lijah..meh alamat opis ke alamat memano la..min nak anto kad kenduri abang kandung min nak kenduri...nak sms terlupa yg min dah lost no phone lijah..enpon lama dah ter hancus di rendam dalam susu dek anak min...
lagipun min nak poskan sample makanan kesihatan kompeni min kerja nih..di ulang sample..bukan selori..sajo nak kasi lijah test..mana tau ado effect ok kat lijah...

tata!

eh..lijah nak sms pon bley alamat dekat no phone min : 0175500679 atau lijah leh email ke aiztech@yahoo.com

kerjasama anda amat saya hargai..jeeewaah!

Lilypie Next Birthday Ticker