Thursday, May 26

Giveaway Beijing

Giler lama dah citer ni. ni baru entrynya nak keluar. org maleh memang macam ni yer kawan2. 14 mac aritu cik dieda buat giveaway sempena dia gi beijing. oleh kerana syarat2nya senang je dengan tinggalkan email kat kotak komen so saya join. kalau nak suh buat entry bagai saya maleh hehe..

Then 25 mac tu result giveaway tu dah dapat. tah naper jumaat 25hb tu saya bz no. tak sempat nak jalan2 kat blog. so terlepas tengok result. ptg tu plak saya balik kampung tak bawak laptop. so langsung terputus dengan dunia maya. isnin baru saya bukak blog n jeng jeng jeng.. saya adalah pemenang utama giveaway tu. wah first time masuk contest terus menang adiah utama huhu..

2 minggu lepas tu saya dah dapat adiahnya. ini lah adiah nya. TQ dieda. sayang ko hehe.. lain kali buat lagi eh giveaway senang2 cam ni. bleh aku masuk lagi hehe.. tapi still tak keluar lagi dari sampul. masih dalam bonet kete. duk asyik lupa nak keluarkan. so dengan itu tak sempat nak pakai pun lagi baju HRC tu. nanti dah pakai saya buat entry lagi eh. TQVM!


No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker