Monday, June 20

Pengantin Hajar

Sabtu lepas gigih ke lipis untuk datang ke kenduri hajar. saya gigih datang sebab mak dia beriyer2 jemput masa saya datang umah dia sebelum ni. tak sedap plak kalau tak mai kan. org dah iyer2 ajak. pagi kul 8.30 saya bertolak naik bas. gigih kan siap naik bas lagi. naper tak drive? sebab balik bleh tumpang adik nek kete dia. dia kena kursus kat kuantan arini. so jimat duit minyak huhu..

Sampai Raub pukul 12.30. gitu gini sampai umah hajar dah 2.30 ptg. hoho.. giler lambat. org dah takder masa kami sampai. family lelaki pun dah balik. tinggal kami dengan 2 3 kerat sedara mara hajar je. pas tengok bilik pengantin kami makan2. pastu bergambar2 n balik. nasib baik saya mai. hajar cakap mak dia asyik tanya saya mai ke tak. mak mertua lan (staf kat opis) pun tanya bila saya nak mai kata hajar. tak sempat jumpa mak mertua lan sebab saya sampai lambat. org semua dah balik huhu..

Untuk hajar n husband selamat pengantin baru. oleh kerana aku gigih datang kenduri ko, ko kena gigih gak datang kenduri aku nanti hahaha.. semoga bahagia hingga ke syurga sahabat! ;p

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker