Tuesday, December 27

Sally Bertunang

Sabtu lepas my school fren sally bertunang. akhirnya sampai gak jodoh minah ni hehe.. cakap cam mak2 plak kan ;p. dari 2 minggu sebelum tu dia dah call saya suh datang kenduri bertunang dia. saya agak pelik la naper dia beriyer2 ajak saya. yelah sejak2 kuar sekolah dah tak baper nak rapat ngan dia ni. jumpa balik pun baru 2 ke 3 tahun sebelum ni masa kenduri one of our school fren. kebetulan saya datang n dia datang n kami bertegur sapa n pas2 no kontek masing2. memang lepas sekolah kami betoi2 lost kontek. padahal zaman2 menengah rendah (form 1-3) dulu tu la kawan susah senang saya huhu.. bila dah masuk form 4 kami terpisah kelas. dia pandai harus kelas awal2. saya kurang pandai kelas ujung2 la. start dari situ kami agak renggang. sampai abeh sekolah. dia masuk UiTM saya plak U di selatan tanah air.

Apa pun kamu sangat cantek sabtu aritu. betoi! dan rupanya dalam ramai2 kawan2 yang dia ajak saya sorang je datang. merasa takder geng nak bergosip huhu.. nasib baik 'si petunang' tak tinggalkan saya. mana2 pegi heret saya huhu..

Paling mahal hiasan kat kepala ni. cantek la. ke sekarang memang hiasan batu2 cam ni? tak penah tengok org pakai camni lagi kat kepala. memang stylo lah!

Cincin disarungkan oleh bakal kakak iparnya. bakal mak mertua kat sebelah tengok je. mungkin kasi peluang kat bakal kakak ipar plak kot huhu..

Saya n sally. selamat bertunang. moga kekal bahagia hingga berumah tangga dan seterusnya ke syurga amin..


No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker