Wednesday, January 18

HP Camera

Edisi malas sedunia. kali ini buh gambar je la ek. ni gambar2 dalam kamera hp saya yang tak pernah dipertontonkan kepada umum. wah macam eksklusif sangat plak huhu..

Gemuk cuba memakan rambut

Projek tagging lampu 5S

Niza belanja sebelum dia pindah. eh bukan patutnya saya ke kena belanja dia ? ;p

First time makan tutti fruti. rasa? boleh la..

Tiket bas rapid penang.

Breakfast roti canai ikan seko dengan nadia.

Ikan siakap stim kot. dato' hj belanja. tq dato'!

Nasi kerabu kemira. slurpp!

Buah delima depan umah sewa adik.

First time redeem point bonuslink.

Oklah tu je. sekian terima kasih ;p




4 comments:

syntheare said...

bagus!!!

tapi apsal n.kerabu kaler putih? pastu apa menu yg asniza belanja ko tu??

crisda79 said...

nasik kerabu tu special. warna je putih tapi rasanya sangat superb! azniza belanja aku kat secret recipe tu. nama menunya chicken parmigiana. gi aa try rasa. dia rasa cam chicken cop sket2 la.

Cheritera Kami said...

byk point bonuslink kau tu..

crisda79 said...

aku tak penah redeem. bonuslink aku sejak 2001 tu. pastu aritu aku call dia kata dah banyak point aku burn camtu je. so dia suggest redeem. tu yang aku redeem tu huhu..

Lilypie Next Birthday Ticker