Monday, September 10

alhamdulilah..

selepas 8 hari emak dirawat di hospital semalam pukul 4 petang emak saya dibenarkan keluar dari hospital oleh doktor. 5 hari juga saya berkampung di hospital. best juga duduk di hospital, itu kalau tidak sakit la. kalau sakit sure tak best kan. yang tak bestnya susah nak tido je. kena tido atas kerusi. 5 hari jugak saya cuti. 2 hari tido di rumah wan abeh kaki ngan tangan saya kena gigit nyamuk. tak per lah berulang dari rumah sendiri w/pun jauh. at least saya bleh tidur pakai kelambu. tak berkesan ubat nyamuk yang dipasang. lain kali jangan nak ngada2 tidur dengan ubat nyamuk saja. wajib pasang kelambu.

hari ni selepas 5 hari cuti saya rasa cam semangat plak nak kerja. tapi dari kul 1 tadi saya dah tinggal sorang. budak2 ni dah berangkat ke Legend Hotel untuk persiapan seminar esok. saya pegi ngan bob petang ni. may be lepas maghrib kot. esok tak der kat opis lagi. kira berjalan2 lah kan. sunyi plak duk sorang2 ni. eh lupa nak citer. 'dia' tanyer khabar saya. cam tak caya plak. tapi kena caya. haha..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker