Tuesday, September 18

Entry Lepas Geram!

Saya cukup angin masa pi solat terawih semalam. anak sapa aa yang kurang ajar semalam. main kejar2 depan jemaah sikit lagi nak sepak kepala saya. rasa cam nak hulur kayu je kasi dia jatuh tersembam. macam mana nak khusyuk solat cam tu. mak nyer mana budak tu. tegur aa sket. tak der maknanya ko solat tapi anak ko kacau orang lain solat. cam mana la mak budak tu ajar anak dia. orang kata budak2 memang cam tu. memang la. tu aa tugas mak bapak untuk ajar anak2. tak der maknanyer mak bapak kalau tak bleh nak ajar anak2. kalau sekali dua tak per. ini banyak kali. dah aa main lari2 keluar masuk surau tak pakai kasut. pastu pijak2 sejadah orang tengah jemaah. wah! kalau nak ikutkan angin rasa cam nak menjerit jerk. bising tu tak yah cakap la. memang tetiap malam. agaknyer mak bapak diorang ni pekak kot. dah dengar malam semalam budak2 bising. malam ni sebelum mula solat tegur aa awal2. kalau bukan anak sendiri pun yang bising apa salahnyer tegur. budak2 ni kalau sorang2 tak jadik. kalau dah berkumpul ramai2 memang aa jadik. siap jerit2. main kereta lumba. main kejar2. anak sapa aa tu. geram betoi aku..

1 comment:

jalilsalleh said...

kalau la saya mmg saya sound je kat bebudak tu hahaha

Lilypie Next Birthday Ticker