Monday, November 26

Hari malas sedunia

Hari ni adalah hari malas sedunia. satu keje pun tak jalan. semua maleh. bangun pagi tadi kepala pening. may be tak cukup tido kot semalam. FYI saya outstation ke penang hari sabtu dan ahad aritu. petang semalam kul 4 lebih bertolak ke putrajaya. layan bob borak langsung tak tido sampai putrajaya. lepas antar my bos wife kepala saya dah pening2 n berat.

nak tido alang2. lagipun sian kat bob. plak tu sampai umah ciko buang merata2 plak. dah kena buang n basuh. rasa nak bunuh je ciko tu. orang balik penat2 dia suka2 je membuang merata2. siap semua tu cuci muka, terus je tido. kepala sangat berat. abang tido ngan saya semalam. sian plak kat dia tido sorang2 kat luar. ciko saya dah halau awal2. menyusahkan org. pagi tadi sebelum kuar pi opis siap warning awal2 lagi. kalau dia buang merata2 lagi saya plak yang akan buang dia.

hari ni keje surf internet je. kepala berat n pening. rasa nak muntah pun ada. langsung tak bangun dari tempat ni. duk je melepek dan bermalas-malasan. ~bORiNG~

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker