Tuesday, June 2

Mulut Bocor

Banyak citer nak tulis sebenarnya. tapi maleh. kata cik kim kalau maleh tak bleh nak tolong aa. saya nak citer pasal mulut yang suka bercakap merapu2 2 3 menjak ni. tah naper tah. suka sangat cakap bukan2. tadi aida kata nak pi beli buku map. bila dia balik n nampak beg plastik MPH saya tanya,


"dah dapat buku tiket?"


Buku tiket plak. patutnya buku map. ayo.. mulut ni sesuka hati je bercakap. aritu masa balik kampung pun cam tu. cam biasa sepanjang perjalanan ke kampung saya banyak lembu2, kerbau2 n kambing n also anjing2 bersuka sukaan di jalan raya. dalam perjalanan balik kampung aritu cik kim yang drive. tetiba dari jauh saya nampak lembu melintas n saya jerit,


"baik2.. nyamuk!!"


Udah nyamuk plak. patutnya lembu. adik dah gelak2 dah. ada plak nyamuk. lembu la. mulut ni sekarang suka hati bercakap je. risau gak kot cakap bukan2 kat org yang tak sepatutnya. kalau ada nanti saya mintak maaf siap2 lah ek. hehe..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker