Monday, June 29

Tag Dari Elcy Lagi Dan Lagi

Pagi2 datang opis harus bukak blog sendiri. tak tau naper. habit kot. tengok2 kat link list kawan2. mana2 yang ada updated so jalan2 ke blog diorang. sampai blog elcy nampak tajuknyer Giler Tag daripada KadusMama. saya tau saya mesti kena tag. haha.. tak baca isi pun. terus je skroll ke bawah. dan saya nampak ini..

14. Siapa yang anda nak Tag? si Herda, si Mareq, si Adora, si Sastrie dan tentu sekali mangsa kegemaran saya dalam kategori tag-tag.. si Eija

Saya sudah agak. huhu.. ada 2 plak tu tag nyer. tak per aa. at least saya updated blog kan. dah maleh melampau nak updated blog sekarang ni. ok kita mulakan dengan tag pertama ek.

Tag Yang Pertama

1. Bekas kekasih saya adalah : berada perlis sekarang. hihi..

2. Saya sedang mendengar : radio kegemaran saya. era.fm!

3. Mungkin saya patut: bercuti arini. ngantuk!

4. Saya suka : dengar era.fm

5. Sahabat-sahabat baik saya : buat saya gembira selalu.

6. Saya tak paham : naper ada org cakap saya tak buat keje. kang tak buat betoi2 kang. hehehe..

7. Saya kehilangan : err.. apa ek saya ilang? ilang ingatan sat. haha..

8. Ramai yang berkata : saya bleh bukak kedai makan sebab saya masak sedap!

9. Makna nama saya : kata seorang ustaz adalah jemputan

10. Cinta itu adalah : sakit!

11. Di suatu tempat, seseorang sedang : menaip tag yang banyak ini..chayok2!!

12. Saya akan cuba : jadik rajin arini

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : mak ayah sebab tak bleh beli kat kedai. haha..

14. Telefon bimbit saya : dah bengong2..

15. Bila saya terjaga dari tidur : wajib tengok jam

16. Saya paling meluat apabila : apa yang saya bleh buat tapi org lain kata tak bleh nak buat. ngada! meluat den..

17. Pesta/Parti adalah : jadik best kalau saya bukan urusetianya..

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : kucing dan ikan nemo..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : umur2 di mana saya masih study

20. Hari ini : saya puasa sunat rejab

21. Malam ini saya akan : tak terpikir. tido je lah kot.

22. Esok pula saya akan : tengok CSI-NY pukul 10 malam

23. Saya betul-betul inginkan : kete myvi kaler pink!

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : saya tengok jerawat naik balik. huh!

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan : buat masa sekarang dua2 tak best coz tak der duit! huk huk..

26. Makanan Barat atau Jepun : tak penah makan makanan jepun

27. Bilik yang terang atau gelap: gelap yang ada sedikit cahaya

28. Makanan segera adalah : makanan yang ayah tak kasi makan masa tengah study

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? "awak bawak kete ek arini?" cakap pada adik.

Tag yang kedua

1. Apakah perasaan anda sekarang? tak der rasa

2. Saya nak makan? sup ekor masa buka puasa petang nanti

3. Saya tak suka? org yang bermuka2

4. Impian saya? pegi capetown! syiok nyer..

5. Haiwan yang saya tak suka? katak ngan lipas.

6. Saya harapkan? saya dapat beli kete myvi kaler pink akhir tahun ni.

7. Jika boleh putarkan masa? saya nak belajo sungguh2 supaya lebih pandai dari sekarang. hehe..

9. Handphone saya adalah sebuah? tepon aa. tepon korang bleh tukar jadik transformer ke? hak hak..

10. Saya pernah bercinta sebanyak? no komen. hak hak.. ala2 artis gitu

11. Kawan-kawan saya? selalu buat saya ketawa

12. Pernah dikhianati? tak nak ingat. tak best pun kena khianat hahaha..

13. Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? maafkan dia je. huhu.. baiknyer aku..

14. Siapa yang anda nak Tag? semua yang rajin nak buat tag dan haruslah cyn ngan jalil. haha..

2 comments:

syntheare said...

k ija ko patut tag Iryd gak...dia dah kembali menganas di blog hehe

crisda79 said...

hehe.. aku dah tag aa tu.. kan aku cakap sapa2 yang nak buat. tapi ngan ko jalil wajib aa. sebab jalil dah ada broadband. haha..

Lilypie Next Birthday Ticker