Sunday, February 21

Dairi 20 Feb

Bangun pagi seperti biasa 6.30 pg. dah set kat kepala lepas subuh tak moh tido. so on laptop then mula berfb. menuai, beri ikan makan. lawat kebun n aqua kawan2. chatting. baca paper. tgk siong. huh! saya sudah giler menengok siong sekarang ni. best gak citer tu kan. selalu lupa je mau tgk kat tv. sudahnya tgk je online kat website tv9. untung ada online kan. kalau dulu terlepas citer tak der maknanya la nak tgk balik. eh termenyimpang citer lain plak huhuhu..

Online punya online sedar2 dah kul 9 pagi. gilo tak gilo kan. kelam kabut basuh baju coz ptg nya nak kuar. basuh baju sambil online. siap basuh n sidai baju dalam 11.00am. tetiba rasa ngantuk. tutup laptop then tido terbongkang sampai kul 1.30pm. pastu bangun mandi sebab janji kul 2pm nak pi umah hairul ada birthday party iman. happy birthday iman :) iman dah setahun. oh lupa.. arini gak birthday mica. mica jugak dah setahun. happy birthday mica.. isnin ni 22hb birthday amir plak. happy birthday pertama amir :) semoga anak2 aunty ni menjadi anak2 yang mengembirakan daddy dan mummy masing2 selamanya :)

Adiah birthday untuk iman

Bawak perut kosong ke umah hairul sebab memang plan nak makan banyak2 kat sana. hehe.. teruk betoi kan. sedap masakannya. ada ayam merah ngan kari kambing. paling best cuppies nya. serius sedap. nurul tempah dari mana eh? :) lepak jap kat sana sambil tgk iman yang makin keletah. dalam 3.15pm mintak diri coz masih ada jemputan yang nak dipenuhi. kali ni mau lawat qisya lagi. eh! bukan baru lawat ke? hehehe.. saya temankan hajar lawat dia coz hajar pasni dah susah nak lawat qisya sebab akan pindah ke rembau.

Kebetulan masa sampai nenek n mak cik2 jas ada kat umah diorg. memula cam segan nak masuk. ada dalam 5 minit terperap dalam kete sebab cam segan mau masuk. tapi bila pikirkan saya agak kamceng ngan makcik2 jas tu saya buat muka tak malu masuk aa gak. dah sampaikan. tak kan nak balik plak kot ;p masa beri salam dari jauh dah dengar makcik2 jas duk bising2 cakap saya datang. wah terasa glamer cheq kejap ;p

Berborak2 ngan mummy qisya dalam setengah jam cam tu en jalil sampai. soalan pertama "ko sesat ke?" hahaha.. ngaku plak tu. apa la. dah banyak kali datang pun sesat gak. bila qisya dah merengek2 mau susu kitaorg decide mau balik sebab tak nak ganggu qisya menyusu. masa salam mak cik jas diorg tanya dah ada osmet belum? saya jawab saya mau carik osmet lelaki. diorg gelak tak ingat2 sambil mengaminkan hahahaha.. sabar2 saya tau ramai tak sabo nak tgk saya kawen ;p

Entah cam ner dan gilernya saya n en. jalil telah decide utk berpoya2 mau tgk wayang ptg tu. so kitaorg telah berbondong2 ke galaxy ampang untuk tgk wayang. naper ke galaxy ampang? sebab gigih mau jugak tgk adnan sempit. malangnya sampai sana adnan sempit tayangan kul 9 mlm. jam kat tangan baru kul 6.30pm. giler ke nak menunggu sampai kul 9pm. so beli tiket untuk esok tayangan kul 3.30pm. kita tgk esok je lah eh.

kelisa pink!

Balik sampai umah tetiba rasa mau pi karnival wow putrajaya. kali ni pi ngan hajar je. minah tu buang tebiat kot. hahaha.. tetiba rajin plak kuar malam2 mau tgk konsert. dapat tengok aizat nyanyi. suka2 ;p layan dalam 5 lagu kitaorg gerak balik. dalam perjalanan balik terlekat plak kat pameran kete. pinar2 mata tgk kelisa kaler pink. awat la cantek sangat. saya pantang sket tgk kete kaler pink ni. terus blink2 mata hehe.. abeh tgk pameran kete terus balik. penat kaki den berjalan. lama dah tak berjalan cam tu. balik konon2 mau mandi solat then tido. tapi ni dah menaip plak. agak2 bila mau mandi ni eh ;p

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker