Friday, February 5

Makan Steambot

Semalam sempena birthday saya gak saya dah janji ngan budak2 opis mau banjer diorg makan. tapi tak janji nak makan kat mana. oleh kerana saya sangat teringin nak makan steambot so saya angkut semua budak2 opis pi makan kat johnny's alamanda semalam. huhu.. rupanya masing2 tak penah makan kat situ. dengan lagak giler kuasa saya telah mengoder semua makanan semalam huhu..

Tengok tu steambotnya. mengelegak! penuh giler. pastu semua pakat makan gelojoh semacam akhir jadik aa..

Cam mamat ni. padan muko ko lan. makan main masuk je dalam mulut. tak nampak menggelegak tu. kompem aa panas. merah2 muka tahan panas. huhuhu..


Hajar kata perut dia ketat sebab makan banyak sangat.

Gambar tuan punya blog haruslah ada kan. seperti biasa sebab tuan punya blog ambek gambar sendiri so ada sekeping je la gambar dia.

Di akhir cerita kita hidangkan pinggan2 dan mangkuk2 kosong yang rasanya semua org tau apa maksudnya. huhuhu.. eh lupa plak. kami sebenarnya 6 org. tapi anak buahku adie tak dapat join sebab pi klinik. dah paksa2 datang pun still tak dapat nak datang. tak per aa adie. lain kali aku banjer ko plak eh. :) hairul plak balik umah kot. sedar2 dah ilang huhuhu.. tak sempat nak ajak secara officiallly ;p

p/s : Kita tunggu hajar plak banjer pasni eh ;p

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker