Sunday, June 6

Majlis Kenduri

Arini gi 2 majlis kenduri berbeza. 1 majlis cukur jambul n akikah puteri jas n alya qisya kat AU3 ngan 1 lagi majlis kawen aida ex opismate. pepagi dah bertolak ke AU3. pi awal ngan hajar sebab alya mintak tolong saya jadik camera woman sebab katanya tak ambek cameraman pun. sampai dah 10.30 pagi. majlis dah mula. kitaorg berdua dah termalu2 sebab sampai lambat huhu..

Terpaksa masuk ikut pintu umah org sebelah sebab malu nak masuk ikut pintu depan. masa sampai alya dah bawak baby qisya pusing org2 yang marhaban tu untuk upacara potong jambul. so jas terus pas kamera kat saya suh ambek gambar. tetiba tgk ramai aa plak cameraman yang ambek gambar majlis tu. terus cam termalu2 hehe.. tapi ambek gak la setakat yang mampu. dah org suh kan.

Gambar2 yang banyak2 saya ambek tu kat kamera alya. so tak der aa pada saya. yang ada ni just beberapa keping gambar yang saya ambek pakai hp sendiri. nak suh hajar tolong ambek gambar pakai kamera dia pun malu2. payah betoi. huhu.. so ni je lah gambar yang saya sempat snap pakai hp sendiri. nak gambar yang lagi vouge2 tunggu mummy qisya apdet nanti eh :)

Qisya dalam buaian. cantek gilos buaian dia. sempat tanya kat makcik jas baper pakej buat semua buaian tu dia cakap dalam rm700. hmm.. dulu kecik2 saya pun merasa gak naik buai camni. tapi buai saya takder aa harga rm700. buai saya mak buat sendiri je hehehe..

Lepas dipotong rambutnya. potong sket je. alya cakap dia tak nak botak kan. tapi sebenarnya kalau ikut islam sunat botakkan rambut baby baru lahir. nanti otak dia bertambah cergas :)

Daddy, mummy n qisya.

Balik umah alya kitaorg terus ke majlis kawen umah aida plak kat sentul. tak penah gi umah dia. takut gak sesat. tapi kita bantai je lah eh. alih2 tak sesat. kagum2 ;p. terer aida wat pelan kat kad kawen dia. terbaek! huhu.. kat umah aida saya just minum air ngan makan buah je. tak bleh masuk nasik dah sebab dah melantak kat umah alya sebelum tu. pastu duk lepak kat sana sampai pengantin sampai. tunggu gak kot2 ada member2 lain tapi haram. lepas ambek gambar pengantin semua kitaorg cabut lah. maleh mau tunggu lagi coz hajar pun mau balik rembau plak pastu.

To aida n hubby selamat pengantin baru. semoga kekal hingga ke syurga! :)

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker