Tuesday, June 29

Walimah

Sabtu Ahad lepas full ngan kenduri kawen. sepatutnya dan menjadi kelaziman (wah ayat DBP hak hak..) lepas gaji saya akan balik kg. oleh sebab ada majlis kawen kawan2 saya korban aa balik kampung minggu ni. kalau tak gi rasa bersalah plak. macam kenduri yang first tu sepatutnya saya gi belah pompuan tapi sebab majlis belah pompuan saya outstation kat ganu so tak dapat gi. nak tak nak kena gi belah laki sabtu lepas. nasib baik umah laki kat gombak je. kalau jauh harus tak gi jugak huhu..

Pengantin first kawanku dr wawa. ala dr tak baper nak personal mimi tu la. segala neka nasihat pasai mimi saya ambek pada dia. ye dr wawa ni dr haiwan ye. jangan plak korang demam gi jumpa dia yer hehehe.. selamat pengantin baru wawa n akmal. aku doakan ko bahagia hingga ke syurga.. amin.. :)

Hari ahad plak kami berombongan ke melaka. my opismate kawen. nasib baik tak sesat just terlajak sket je dari simpang umah dia. yang best layanan first class huhu.. tak sangka kami jadik VIP kat majlis umah azri. TQ very much lah azri kerana memberi layanan ala2 hotel pada kami yang jauh ni hahaha..

Gambar kawen azri tadek. malu nak ambek gambar. lagipun org giler ramai. so saya buh gambar adiah dia je la. kreatif tak saya? huhu.. untuk azri n yan selamat pengantin baru. doa saya semoga kekal bahagia hingga ke syurga jugak :)

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker