Monday, August 16

Menu Puasa

Semua orang citer pasal menu buka puasa kan. semua pun meriah2. saya setakat 5 hari puasa ni tadek aa meriah mana pun. meriah ngan buah je huhu.. namanya musim buah kan. harus lah buah melambak2. nak ngan tak nak makan je.

Tahun ni cam tahun2 lepas maleh mau pi pasar ramadan. bukan maleh sebab jimat ke apa. maleh sebab payah nak parking :). so ingat mau masak je. beli lauk ngan sayur then masak. kalau tak sedap pun tak bleh nak komplen sebab sendiri masak kan huhu.. kalau beli tak sedap laju je nak komplen kan :)

Masak sendiri haruslah yang senang2 je. takder aa nak yang susah2. masak goreng2 ngan rebus2 je. nak gulai2 roh belum mari. kang dah mari jangan kata gulai. rendang pun saya rajin nak buat huhu..

3 comments:

syntheare said...

k ija ko pandai xmasak sambal ikan bilis tempe?

Cheritera Kami said...

sama la jah..aku pun lau itu roh suda mari..suh msk apa pun aku bleh buat (tp kena tgk resepi la).hehehehhee

crisda79 said...

cyn : pandai. nak suh aku masak ke? beli bahan2 kang aku masakkan. pree tapi kena kasi pengeras sepinggan kat aku la huhu..

wawa : hehe.. sama aa. aku kadang2 tak kompiden aku tepon mak aku terus je tanya resepi huhu..

Lilypie Next Birthday Ticker