Monday, August 30

Roh Rajin

Ngantuknya lah. bahana tengok 1957 : hati malaya semalam. kat program cakap sampai kul 12.00am je. sekali ambek kau sampai 12.30am baru abeh semalam. pastu kocoh2 gosok baju pastu baru tido. kul 1 gak la tido semalam. tak per hati malaya punya pasal kul 1 tido pun sanggup. saya tak tau naper suka giler ngan citer tu. maybe sebab citer sejarah kot. saya kan giler sejarah. bleh target dapat 1A je PMR semata2 sebab sejarah. saya sangat yakin sejarah saya kompem A n yes saya dapat A. sonok mak noks!

Arini dah 20 ramadan. lagi 10 hari raya. tahun ni kalau ikut kalendar kita puasa 30 hari. tapi sekarang selalunya ikut kalendar tu dah betoi dah tu. bukan cam dedulu kadang2 kalendar tak betoi. memang kena melangut depan tv tengok pengumuman hari raya. penah dedulu ayah buah lemang malam raya sebab tetiba pengumuman raya cakap esok raya. kelam kabut buat lemang huhu..

Mentang2 dah gaji duk bz lah buka kat luar. rabu kan gaji. so khamis 26hb buka puasa ngan ina kat johnny alamanda. gigih booking. sib baik dapat :) jumaat plak buka kat the curve. makan ayam penyet. semuanya gara2 pi ikea ngan alya. konon2 nak tengok2. sekali kau banyak plak yang diambek huhu..

Sabtu roh rajin datang. kan saya cakap kalau roh rajin datang saya akan masak. so sabtu aritu masak rendang ayam. yum! makan ngan nasik je. pastu masak sup sawi. makan 3 ketul rendang masa buka. 2 ketul lagi makan masa tengok tv kul 2 pagi. tak yah sahur dah huhu..

2 comments:

Cheritera Kami said...

aku xpernah lg try msk rendang jah...

crisda79 said...

aku memang selalu masak rendang sejak memula masak masa raya aji 2007 sebab time tu mak aku kena tahan kat wad. so kami la adik beradik terpaksa buat rendang. sebelum tu memang buat rendang keje mak aku je. sejak tu aku terus rajin wat rendang huhu..

Lilypie Next Birthday Ticker