Friday, September 3

Mood Raya

Lama saya tak apdet blog kan. entah naper bulan puasa tahun ni dugaan besar betoi. saya duk asyik la dengan demam. ni pun tak sihat betoi lagi. kepala still pening2 lalat. batuk plak tu. sib baik tak baper nak teruk. sebab demam abeh semua keje terbengkalai. umah dah macam tongkang pecah. tak berkemas. terawih jangan cakap la. tahun ni baru dapat 2 hari terawih. teruk betoi la. duk asyik demam je. nak bangun pun tak larat. besar betoi dosa saya agaknya sampai demam berlarutan sampai lebih 2 minggu dah ni. bila lah nak sihat ni. moga2 Allah ampunkan dosa saya :)

Kat radio era ni duk pasang lagu raya je. terus rasa nak raya makin meluap2. sabar2 lagi 4 hari je lagi. pasni babai putrajaya n hello to jerantut hehehe.. dari 3 beradik saya yang akan sampai kat kampung dulu (rabu pagi). adik no 2 katanya rabu petang. n yang bongsu khamis pagi huhu.. sampai awai bleh cop parking bawah bumbung hahaha..

2 comments:

Cheritera Kami said...

selamat pulang jah....

crisda79 said...

tq wa.. aku ucapkan selamat pulang gak kat ko :)

Lilypie Next Birthday Ticker