Thursday, December 23

Hadiah Family Day

Ahad 19hb aritu ada hari keluarga PTGP kat bukit gambang. saya memula kompem gi. lagi 4 hari nak gi saya cancel sebab saya nak bawak mak gi kl. ada majlis kawen kat sana. anak sepupu mak saya merangkap 2 pupu saya kawen. umah pengantin 2 minit je dari umah lama saya kat putrajaya dulu. so saya berkobar2 lah nak gi. bleh melawat umah lama sekali huhu..

Bila masuk keje semalam (saya cuti isnin ngan selasa) saya tengok atas meja saya ada adiah family day tu. tapi kaler hijau. setahu saya umah kuning. tapi tak per. org dah kasi abek je la. ada beg, botol air ngan baju. botol je kaler grey. baju ngan beg kaler hijau.



Memang masa pilih2 adiah untuk family day aritu (saya tolong kasi pendapat masa diorg pilih adiah) saya dah cakap ngan niza nak kaler hijau sebab hijau cantek. pastu minah suh saya masuk umah kuning plak. sib baik saya tak gi. dapat gak kaler hijau hahaha..

Anyway TQ la pada yang kasi ni. tak tau sapa yang kasi. tau2 ada atas meja dah. sebab rasanya yang tak gi tak dapat sebab diorg tempah ikut yang gi je. mungkin lebih kot. sebab tu di distribute kat mana2 yang berkenaan dan dapat kaler yang lain ngan umah sendiri hehe..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker