Thursday, December 30

Tahniah MALAYSIA

Kredit : utusan malaysia

Saya tak penah tengok bola bersungguh2 sebelum ni sejak form 3. sebelum form 3 saya adalah fanatik bola. yang pelik saya sokong sabah. saya pun tak tau naper. masa tu saya kenal semua pemain sabah. kalau main then sabah menang saya sorang je yang bersorak hehe.. sebab org lain dah tentu2 la sokong pahang kan :)

Kali ni tetiba semangat plak nak tengok bola. dua2 perlawanan saya tengok dengan kusyuk. nasib baik menang. kalau kalah mesti nyesal tengok hahaha.. pusing first saya tengok ngan ayah saya. best woo jerit gol ngan ayah hehe.. kali kedua malam tadi saya tengok sorang2. pun best gak menjerit gol sorang2 hehe.. tapi frust sket semalam sebab saya harap malaysia jaring sebijik lagi gol tapi tak per lah. dah menang pun. kasi can aa indon menang kat tempat sendiri kan. lepas wisel penamat saya menjerit sambil berdiri sorang2. syiok kan kalau menang. kalau kalah mesti dah maleh mau tengok, tutup tv then tido hehe..

Untuk HARIMAU MALAYA. tahniah! u go boys!

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker