Thursday, February 19

Serabut Dengar Orang Bebel

Tadi tetiba teringat yang replacement untuk saya bekerja pada hari taipusam aritu belum dibuat. so naik atas untuk isi borang ganti cuti. selesai submit saya turun bawah. tetiba ada caller masuk. mau cakap dengan pegawai yang dah takder kat sini. pelik gak. tak kan aa caller tu tak tau yang pegawai tu dah takder kat sini. tetiba dia mention nama satu apartment. oo.. kes pegawai lama n saya sambung kejenya. patut aa dia tepon saya.

Caller ni memang penah call saya sebelum ni. dia penah call masa saya tido pun. marah betoi saya time tu. pastu pandai plak mintak maaf cakap ganggu waktu rehat. tapi cakap still tak benti2. tadi pun dia call lagi. 2 kali plak tu. memula call opis tak sampai 5 minit call hp plak. adeh! ni yang maleh kasi no hp kat orang ni. macam2 ngadu. nasib baik fail tu dah antar. bleh aa cover diri sket. dah aa semalam otak jem ngan pengadu kat melaka tu tak abeh lagi. dia bebel2 marahkan gov. macam2. sakit otak saya. arini ada plak lagi orang bebel2. so memang patut aa saya cuti esok. so selamat bercuti untuk saya. yey!

1 comment:

Anonymous said...

selamat bercuti sis!

Lilypie Next Birthday Ticker