Monday, April 28

Kuasa Magic

Pagi tadi saya pergi ke s.alam. ada percakapan saksi. macam2 saya jumpa dalam perjalanan pergi dan pulang. lepas tu saya mula lah bayangkan yang bukan2. syok kan kalau kita ada kuasa magic. macam masa pegi tadi dekat bulatan nak pegi seksyen 13(saya tak tau apa nama bulatan itu)ada teksi tersekat dekat depan satu lori yang agak besar. entah macam mana bleh jadik macam tu. akhirnya dedua tersekat kat dalam bulatan tu. antara 2 tu sapa yang jalan akan boleh menyebabkan pergeseran yang teruk kedua2 nya. lori besar tu rasa saya tak der masalah sangat. yang jadik masalahnya teksi tu. abeh lah melayang duit dia.

kalau lah saya jadik superman..hehe..mula lah mengarut ni. bleh saya tolong teksi tu. saya angkat n letak dia jauh sket dari lori besar tu supaya dia bleh jalan n bulatan itu tidak jem. orang belakang dah hon plak tu. sian kat penumpang dalam teksi tu. nampaknya macam pak arab tadi. dia pulak turun tengokkan keadaan teksi tu. pemandu tu tak bleh kuar. pintu depan tak bleh bukak sebab tersekat depan lori.

masa balik pulak, masih kat bulatan yang sama. saya tak pasti kenapa kereta tiara belakang saya kasi hon yang panjang pada saya. may be sebab saya terkeluar dari jalan saya kot. tapi tayar kete saya masih atas garisan putih. bukan keluar separuh pun. nak kata dia terlalu dekat ngan saya tak jugak n dia tak laju pun kalau rasa nak terlanggar saya. masa dia hon saya siap cakap lagi "apa ko ingat aku takut sangat ngan ko" hehe.. yang buat saya tak puas hati dia duk sebelah saya n cakap apa tah sambil angkat2 tangan. saya maleh nak layan. perempuan giler memang cam tu..huhu..

masa tu saya terbayang kalau lah saya ada kuasa magic saya nak buat..

masa dia hon panjang tu saya nak break emergency, biar dia langgar kete saya. pastu saya kuar kete n gelak2 kan dia. tak lama tu ada 2 helikopter datang ambek saya n kete saya. biarkan dia terkulat2 kat situ ngan kete rosaknya tu hehe.. syiok betoi kalau ada kuasa magic kan. bleh suka2 kenakan orang. lagi2 perempuan giler cam minah tiara tu tadi. ingatlah perempuan giler setiap perbuatan ada pembalasan. ko jangan marah kalau orang buat ko cam ko buat kat aku tadi. hehe..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker