Monday, April 7

Lagi Lagi Oyen

Penat saya melayan kucing seko ni. kadang2 rasa cam nak kurung je dalam cage. tak duduk diam. manjanya bukan main. tapi dengan comot dia takut. hehe..sonok usik dia 2 ekor. oyen sangat suka kacau saya solat. kat bawah ni antara gelagat dia kacau saya.
main2 sorok2 dalam telekung
hai mak long..oyen kat sini
syok aa duk sini
mak long doakan oyen sekali tau..

malam sabtu aritu saya sajer letak dia atas riba. mata dah layu. ngantuk lah konon. biasanya kalau saya lepas dia terus cabut. tapi malam tu saya lepas je dia terus melepek. tido!

jangan kacau..oyen ngantuk ni..

kelakar lah..kaki oyen ada 4 kaki yang semuanya kat depan.

pandangan dari atas..hak hak hak..;P

1 comment:

Anonymous said...

See Please Here

Lilypie Next Birthday Ticker