Friday, November 14

Akim Yang Mengkagumkan

Via sms "Ko dapat baper upsr?"

"Skit je. 4A 1B. Yg B 2 sains". via sms by Akim

Terkagum saya bila dapat msg tu. hebat gak mamat ni. tak penah plak saya tengok dia study beriyer2. yang saya tau dia sangat selalu ke sana sini mewakili sekolah dalam sukan bola sepaknya. sampai wakil daerah tu. so hari2 nyer sangat padat dengan latihan bola sepak. tiba2 bleh dapat keputusan yang cemerlang. kagum gue.

Terus saya msg adik2.

dee via sms kata "Pergh..Sgt hebat! tahap aku tu.."

"Ye? Cane nak ucap tahniah kat dia ni? Dia guna no ari tu kan?" kim via sms.

Bukan saya sorang je kagum tau. kitaorg semua kagum. apa pun tahniah aa kat akim. kata mak dia tak nak sekolah asrama plak. "mak antar pi sekolah asrama aku balik.." ayo mamat ni. ngada2 betoi!
Ramai2 ucapkan tahniah untuk Akim..!! bravo.. bravo..

Gambar cilok dari blog dee.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker