Wednesday, November 5

Ubi Ketuk Gemencheh

Sabtu aritu pi ke majlis kawen aida kawan adik kat uitm dulu kat selancar. sajer aa membuang masa. lagipun tak der buat apa weekend aritu. lagi satu saya pun kenal si aida ni n penah duk satu umah masa kat shah alam dulu. so dengan gigihnya kitaorg pegi aa sana. tak sesat la sebab adik dah sangat familiar ngan jalan2 kat situ sebab sebelum ni dia rating kat area situ.

Saya nak citer pasal saya makan ubi ketuk yang sedap kat gemencheh masa dalam perjalanan balik. sedapnya tak terkata. tak penah saya makan ubi ketuk sesedap tu sebelum ni. selalunya ubi ketuk yang saya makan sure keras cam batu or takder rasa.

Ini aa gerai jual ubi ketuk tu. depan kedai motor kat pekan gemencheh.


Ubi ketuk bulat2 yang sedap gilos. panas lagi plak tu. salute aa kat kakak tu.


Nyum..nyum..


Putih isi ubi ketuk ni kan


Sedap betul aa ubi ketuk tu. rasa ngidam plak. pagi2 ahad tu tetiba cakap kat adik nak makan ubi ketuk. adik suh pi gememcheh beli. semata2 nak pi gemencheh beli ubi ketuk je. tak berbaloi! pas ni sure saya suka makan ubi ketuk coz dah dapat makan ubi ketuk yang sedap. tapi sure banyak komen aa pasni kalau dapat makan yang tak sedap. haha.. saya kan suka komen2 orang ni. macam pandai buat sendiri kan.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker