Monday, November 3

Fish Spa @ Jusco Equine

Semalam pegi membuang masa di jusco equine ngan adik. adik cakap nak beli baju untuk keje. so kitaorg jalan2 membuang masa aa kat sana sambil window2 soping. kononnya nak gerak kul 11.00am tapi kul 12.00pm baru gerak. saya abiskan tengok drama daum kesom daun kari kat tv1 dulu. cam best plak kan. so alang2 abehkan dulu baru gerak.

Dalam perjalanan nak balik tersinggah kat fish spa. tempat yang cyn penah buat terapi kaki ngan ikan dulu. adik nak try. RM5 untuk 10 minit. masa tu tak der orang. so adik buat la.

Adik start letak je kaki bebudak ramai kerumun. ada budak tu siap jerit lagi kat mak dia cakap ikan makan kaki adik saya. haha.. kakak yang jaga tu promote kat saya suh buat. tak nak aa. takut. huhu..

Over tau minah ni. menjerit2 dia ketawa. geli katanya. meremang2 bulu tengkuk. kakak fish spa tu cakap memula memang cam tu. nanti dah 2 3 minit tak rasa apa dah.

Berebut2 ikan tu makan kaki adik saya. kaki busuk aa tu. haha.. kata adik dia banyak kerumun kat tapak kaki. rasa mulut ikan tu makan kaki kita.

Ada yang berminat? saya dah promote 2 kali dah ni. sapa2 yang berminat or tersesat kat jusco equine pegi aa try.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker