Friday, July 31

Entry ke 460

Semalam main2 ngan jay n mimi atas katil sebelum tido. jay agak gatal sekarang ni. maklum aa dah jadik anak remaja. suka nak kacau2 si mimi si anak dara tu. pantang mimi bersenang2 dia suka nak gigit2 mimi. gatai no.. hehe.. semalam memula saya tengok jay gigit2 mimi. saya gelak2 then tgk tv sat. bila saya masuk bilik balik saya tengok mimi tengah jilat2 muka jay. selalu bila mimi jilat muka jay saya akan cakap,

"mimi sayang jay.. sayang jay sayanggg..sayang jay.."

Kalau saya cakap cam tu mimi mesti pandang muka saya. agaknya dia mengiyerkan kata2 saya yang dia memang sayangkan jay. tapi semalam mimi bukan jilat muka jay je.. dia jilat badan, kaki, telinga semua lah. abeh badan jay dia bersihkan. lama plak tu. saya peratikan je. then tetiba saya cakap,

"baiknya mimi, mimi akan jadik ibu yang baik.. tapi.. mimi tak bleh jadik ibu.."

Tetiba saya rasa bersalah. nafikan hak mimi untuk jadik ibu. saya kan kasi mimi makan pil perancang. so dia tak bleh mengandung n beranak. ubat tu kena makan 15 hari sekali dan hari ni mimi patut makan sebab dah sampai hari ke 15. agak2 kejam ke saya nafikan hak mimi untuk jadik ibu?

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker