Sunday, July 12

Gelagat Anak2 Tido

Tengah gigih mencantikkan blog. boring aa tengok layout tu je. so sempena hari jadi blog comel saya yang kedua 3 julai aritu saya ubah aa sket2 layout blog ni. ala.. sket je pun ubahnya. kasi nampak kelainan sket. asyik sama je. saya yang menengoknya tetiap arini bosan plak. huhu..

Bangun sat nak solat zohor tengok anak2 tu sedap n nyenyak betoi tido. seko kat atas katil. seko lagi kat bawah katil. mimi memang tak suka tido kat bawah. tak tau naper. sejuk kot. tapi dia tido atas katil tak cerewet. tak yah bukak kan kipas pun dia bleh tido. kadang2 tingkap tutup pun dia gigih tido atas katil. huhu.. tahan betoi. panas tu. kalau abang dulu memula tido atas katil. bila tutup kipas je dia terus turun bawah. panas!

Ni aa cik mimi. nyenyak betoi tido. saya duk kiss2 n tepuk2 perut dia pun dia senyap je. paling2 pun telinga je gerak. haha..

Ni plak cik jay. tido bawah katil. padahal saya tak penah plak marah dia kalau tido atas katil. kalau kat bilik antie dia bleh plak tido atas katil. terbengkok je. dia ni suka bawak diri kalau ngan saya. dia tau kot saya sayang cik mimi lebih. haha.. mana der. saya sayang dedua tau. kalau nak kasi makan mesti panggil yang seko lagi. saya kan adil. hehehe..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker