Monday, July 6

Kasut Cute

Paksa diri untuk apdet ni.. maleh betoi nak updated sekarang ni. tak tau aa naper. bukan apdet blog je maleh. nak tgk email pun maleh. buat keje lagi aa. hahaha.. kita nak citer apa ek. ok pas belek2 dalam koleksi gambar2 dalam hp terjumpa gambar kasut cute ni.

Ada sapa2 berani pakai? cantik apa kasut ni. cute! saya suka. tapi bila pikir kalau beli nak pakai pi mana la plak. siap ada reben2 ngan bunga cute kat depan. tinggi gak. ada dalam 3 inci rasanya. saya jumpa kasut ni kat nichi alamanda. sajer suka2 sarung. cantik plak. klik! saya ambek gambar. hehe..

4 comments:

syntheare said...

cantik la...aku nak gi beli la nanti....ada lagi x agak?

crisda79 said...

ada2.. nanti ko beli aku pinjam ek.. hehe..

syntheare said...

mana leh....aku pakai size 5 ko pakai size 6....xleh....xlehhh...

crisda79 said...

kudukut! :p

Lilypie Next Birthday Ticker