Sunday, March 14

It's Officially


Arini 14hb 3 lepas 44 hari baru nak introduce 'buah hati' baru saya kat korang semua secara rasmi. wah rasmi gitu.. ;p w/pun dah ada yang tau kan. tapi majoriti yang tau bebudak opis. org luar tadek yang tau pun walaupun ramai yang dah pandai mengagak. paling2 ayat standard "mana korang dapat citer ni?" ;p. sebab apa lambat citer eh? hmm.. sebab ada org tu pi umrah. so saya tunggu dia balik dari buat umrah dulu. kena introduce kat dia dulu baru hebah2 kan kat korang semua. naper? tak der sebab apa pun. just sebagai penghargaan seorang kawan kepada kawan baiknya :). kalau ikutkan ati blogger tegar ni dah lama dah saya duk citer kat blog ni. agaknya sebelum kuar lagi dah bising2 kat sini. hehehe.. dan sebab tu jugak la saya ala2 maleh mau apdet blog. sebab hati melonjak2 mau citer pasal kete. tapi tak bleh nak citer. so terus mood mau berblog ilang sudah. huhu.. alasang! ;p

Saya hidangkan ngan gambar2 cik ain yang berposing kat kete baru saya. lama dah gambar ni saya perap kat dalam laptop saya ni. arini baru saya kuarkan. huhu..

Amboi jeling ;p

Gembira!

Tersipu2..

Teruja!

Anggun katanya.. ;p

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker