Friday, March 26

Tajam Otak

Pelik betoi. kalau tak duk depan pc tu macam2 idea kuar mau apdet blog. citer tu la. citer ni la. siap dah rangka ayat tu mau tulis kat blog. tapi bila sampai depan pc terus blank. tetiba cam "apa yang aku rangka tadi eh?" lupa sudah. bengong betoi la. memang la saya sudah tua. cepat betoi lupa ingatan sekarang. kena mula balik main sudoku ni. bagi tajam otak sket. huhu.. eh tapi betoi. sudoku tu bleh menajamkan otak tau. tapi untuk org yang pandai main la. kalau tak pandai bukan menajamkan langsung tumpul lagi ada. hahaha.. ala.. bukan susah pun main sudoku tu. saya dulu pun buta sudoku gak. dah banyak2 kali main sambil tgk2 jawapan kat belakang sekarang pandai sudah. eh. ter ujub plak ;p

Tiap2 malam online. tapi maleh giler mau apdet blog. maleh bukan sebab apa. saya maleh sebab tadek citer mau kongsi. sebab tu blog cam terbiar je. yang bznya menuai ngan kasi ikan makan je. huhu.. pas menuai ngan kasi ikan makan log out. mintak maaf aa kalau ada yang ym or skype saya memalam saya tak baper nak layan. saya bz menuai. hehe.. saya jaga 2 kebun tau sekarang. kebun saya dah semestinya lah. lagi satu kebun cik kim. saya gak jaga. tah naper rajin plak jaga kebun org. kebun sendiri pun tak baper nak terjaga. sapa yang rajin lawat kebun saya tu tau aa betapa serabutnya kebun saya tu. maleh mau kemas n susun2 semua. bantai je letak suka ati. jadiklah kebun carca marba. jeles gak tgk kebun org cantek2. tapi apa bleh buat. tuan kebun pemaleh cipan. hadap je la kebun serabut tu ;p

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker