Wednesday, March 17

Mimpi

Jalan2 kat blog arianna. jalan kat blog adik manis ni selalu jumpa benda pelik2 hahaha.. jumpa entry pasal baby. cute kan bleh mimpi ada baby sendiri. korang penah? saya penah 2 kali. may be caranya sama cam yana. dia sangat rapat ngan clara anak jiran dia. saya plak masa tu tengah giler menggomol cik ain. tu yang sampai termimpi2 baby semua.

First tu saya mimpi saya ada baby sendiri. sangat seronok rasa bila ada baby sendiri. dalam mimpi tu la. di alam realiti bila jaga dari mimpi tu rasa pelik plak. betoi ke saya mimpi ada baby tadi? hahaha.. yang second tu saya mimpi saya mengandung. ada suami di sisi tapi saya tak kenal sapa mamat yang 'berlakon' jadik suami saya dalam mimpi tu. yang ni plak tadek rasa pelik. bila jaga rasa sangat seronok. tetiba rasa mau mengandung dan2 tu jugak hehehe..

Tapi mimpi ni dah lama pun. tahun lepas kot. dan sampai arini saya tak ada anak sendiri pun n tak penah mengandung jugak hahaha.. giler mau ngandung sekarang. kawen pun tak. nauzubillah mintak dijauhkan dengan benda2 yang bukan2 amin.. :) anak kucing ada la. tapi dah ilang seko. siapa sabotaj kucing saya ni? sila pulangkan balik! kalau tak saya sumpah jadik vios TRD! hahaha..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker