Monday, January 28

Kopi Susu Sepatu Biru

Akhirnya saya dapat gak buku kopi susu sepatu biru karya ruby hazri yang sangat saya idam2 kan. 4 tempat saya pegi kedai buku semua sold out. hati saya makin teruja. mesti best giler aa buku tu sebab banyak kedai dah sold out. akhirnya saya jumpa kat tesco shah alam. tu pun tinggal 1. rembat jer n terus bayar. sepanjang hari sabtu (26/1/08) aritu saya abehkan 1 buku tersebut. duk melepek je kat kerusi.

first time saya baca buku terbitan jemariseni. saya tak suka font buku tu. hehe.. memang saya ni agak cerewet sket kalau baca buku citer. paling penting kat saya font n spacing tulisan buku tu. kalau rapat2 sakit mata saya baca.

ada seorang kawan di UTM dulu selalu bising bila saya baca buku karya ahadiat akashah. katanya buku terbitan tersebut fontnya jarang2 n spacing terlalu besar. buku tebal tapi cerita pendek katanya. peduli lah. saya memang suka baca buku font simple n spacing yang besar. cerita penting gak tapi font ngan spacing tulisan lagi penting.

berbalik pada citer kopi susu sepatu biru tadi. citernyer simple. senang nak paham. ayat2 pun simple. tapi saya tak nampak kaitan sepatu biru ngan kopi susu ngan citer ni. sepatu biru ada gak masa 2 watak utama bergaduh. kopi susu hanya diminta diakhir cerita. alahai.. mati2 saya ingatkan 2 benda tu punca utama 2 watak utama bergaduh. anyway sebuah citer yang menghiburkan. banyak kali saya tergelak sendiri bila ada part2 yang mengelikan hati.

TQ ruby hazri kerana menceriakan hari sabtu saya!

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker