Thursday, January 24

sUPriSe..!!!

Minggu lepas saya balik kampung. saya cuti 5 hari termasuk ari minggu ngan cuti taipusam yang Pak Lah baru umumkan 20hb. dalam perjalanan saya perasan ada sms masuk ke telefon. bila sampai kat umah rupanya bukan 1 sms. rupanya ada 5 sms n 1 miskol. apis rupanya sms n miskol saya. ingatkan saya marahkannya dia menghantar sms bertalu2 ke hp saya. rasa bersalah plak so saya terus telefon dia.

lepas say sorry saya n katakan saya tengah drive n sudah sampai ke kampung dia rupanya sangat terkejut. rupanya dia dalam perjalanan ke KL. datang untuk celebrate birthday saya. tu lah. nak suprise orang dia yang terlebih suprise. katanya tak sangka langsung saya akan pulang kampung pada tarikh tu sebab tiada cuti n sebab tu dia tak kasitau saya awal2 yang dia nak mai KL. ingat sampai KL mahu suprisekan saya katanya.

kesian plak saya ngan dia. tapi apa2 pun salah dia. naper tak kasitau awal2. kalau saya tau dia nak datang saya bleh balik umah ari ahad coz saya cuti lama. sempatlah jumpa dia w/pun tak sempat celebrate birthday saya pada hari yang tepat. tak der rezeki saya nak celebrate birthday ngan dia. may be lain tahun kot.

nota tangan kanan ; lain kali nak datang kasitau awal2 ye incik apis!

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker