Wednesday, January 2

:: sEnYuM ::

saya dan adik2 berjalan dari masjid KLCC ke KLCC. berborak tentang seorang kawan yang drop kitaorg kat masjid tu tadi. dia telefon sebentar tadi. katanya dia menunggu di KLCC. hanya bertanya kepada seorang adik.

"kat mana mamat tu parking kete?"

"kat bawah KLCC la, dia tau parking kat situ je kalau pi KLCC"

saya terkejut lalu cakap

"wah! agak kaya juga mamat ni ek. bukan kalau parking kat bawah tu mahal? dia cakap kat aku aritu gajinya RM****.** sebulan"

"mana sampai" kata adik

"kalau campur2 lebih kurang aa kot sama gaji tu" tambahnya

tetiba teringat. gaji saya lebih RM 500.00 darinya. saya cakap kat adik tentang itu lalu adik bertanya

"awak parking mana kalau pi KLCC?"

saya dengan spontannya jawab

"parking kat LRT damai la, aku naik tren je"

opss! hehe..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker