Monday, March 30

Bersiar2 dan Melawat2

Ari jumaat aritu saya ambek cuti. konon2 nak teman adik pi interview kat temerloh. tapi terlambat plak sampai coz terlambat bangun. haha.. dengan jem nya lagi. yelah org nak pi keje. saya plak sibuk2 nak balik kg. so kena aa harung jem sket kat MRR2 tu. sampai temerloh kul 9.50 pagi. adik interview kul 10 pagi. so tak dapat aa nak teman. pick up mak ngan ayah bawak pi beli kain. mak cakap nak berjalan ni kena aa beli baju baru sket. berjalan? hehe.. kitaorg nak pi melancong satu family mei ni. lambat lagi korang. nanti saya citer kisah melancong tu lain kali k.

Tengah jalan2 di bandar temerloh yang langsung saya tak familiar tu adik call cakap dah siap interview. wah sangat kejap. kata adik dia sorang je interview. patut aa kejap je. pick up adik bawak pi makan. masa tu dah kul 11.15 pagi. mak ngan ayah makan nasik. saya diet. so tak makan tapi kitaorg bantai minum abc.

Agak menarik aa abc nya. harga? err.. tak tau aa.. ayah banjer. hehe.. dah tua2 pun ayah banjer lagi.

Pukul 12 antar adik kat kete dia coz dia nak balik jantut n jumpa kawan dia. saya bawak mak ngan ayah lalu ikut jengka coz ayah nak singgah umah adik dia n mak nak singgah umah kakak dia. adeh2 saya jadik driver. singgah umah pak cik n mak cik ni carik nasik je. haha.. pas makan2 balik umah. dalam kul 4.30 ptg cam tu sampai umah. saya terus tido sampai kul 6.30 ptg. penat n sangat mengantuk.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker