Thursday, March 5

Menyumbat Perut

28/2 ngan 1/3 aritu saya pi join bebudak research ke melaka. 2 malam berturut2 kami makan ikan bakar kat umbai. senak perut disumbat ngan ikan bakar n seafood. saya tak makan nasik. konon2 diet aa. so sumbat perut ngan lauk je. sedap? sedap aa. orang belanja. hehe..

Malam first tu kitaorg pi dua kedai. pi kedai memula ikan ngan seafood tak banyak. tapi dah terduduk n order air. tak kan nak lari kan. so duk je aa. order ikan seko je. pastu terus lari carik kedai lain plak.

Ni kedai kedua. masing2 duk bising naper tak der orang. rupanya kitaorg sampai kedai kedua tu dah kul 11.00 malam. sapa je nak makan lewat cam tu kecuali kitaorg. hehe.. kali ni cam ok sket. tapi ikan pari dia tak sedap. so kasi kucing je makan.

Kenyang betoi. nasib baik selera makan saya tak baper besar. kalau tak sure makin gemuk coz makan lewat2 cam tu.

Malam kedua pi kedai ni plak. my bos cakap nak cover malam tadi tak lengkap makan coz kitaorg tak dapat makan ikan pari. sampai2 je saya ngan nora terus carik tempat. tengah duk2 tetiba ternampak dato' KSU. serba salah nak pandang. sib baik my bos nampak. salam2 aa diorang cam dlm drama. huhu.. nak komen sket. makan kat sini sedap but cili yang dituang ke atas ikan n seafood tu kurang masak. sib baik tak sakit perut dengan teruk. kalau tak sure saya dah saman diorang. haha..

2 comments:

elcynthia 엘신티아 said...

uih... nak makan ikan bakar juga lar... ^^

crisda79 said...

jom aa pi melaka elcy.. sebenarnya bukan sedap sgt pun.. sedap sebab makan free je. hahaha..

Lilypie Next Birthday Ticker