Wednesday, March 4

Merealisasikan Impian

Lamanya tak updated blog kan. bukan maleh tapi sangat bz. kadang2 buat keje sedar2 dah pukul 11.00 pagi. sarapan pun kadang2 lupa. lepas tu saya sekarang bz menyiasat di melaka. seminggu sekali mesti pi melaka. w/pun sejam je perjalanan tapi penat. lagi2 kalau drive sorang2. boring!

Ingat tak saya citer pasal nak beli laptop pink tu? akhirnya saya telah merealisasikan impian saya tu. haa.. tak main2 tau.. saya betoi2 beli laptop kaler pink!. suka2..

Sebab citer ni dah 2 minggu berlalu saya maleh nak ingat bila laptop saya ni sampai. berpusing2 budak skynet tu mencarik umah saya untuk antar laptop pink saya ni. sampai2 je terus dia merungut2 ngan saya cakap umah saya jauh. tak tau memang aa cakap jauh. saya dari kl ke umah dalam 20 minit je dah sampai. laju? mana der laju. 100kmj je. tu kalau tak jam aa.. kalau jam 1 jam belum tentu sampai.

Jeng..jeng..!! kaler pink tu. sangat feminin. tak per aa. saya kan pompuan. kalau lemah lembut tak der sapa nak marah. lain aa kalau laki kan.. auuuwwww..!! huhu..

Dah ada laptop harus aa ada broadband. lepas dapat laptop terus berkejar ke kedai telekomunikasi (huh! sangat formal) untuk membeli broadband. dan entry ni saya tulis mengunakan alat2 teknologi yang saya punya sendiri. bangga..!!

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker