Monday, September 7

500

Wah akhirnya entry saya sampai ke angka 500 arini lepas lebih 2 tahun merepek kat blog ni. cam tak caya je. gigih gak saya kan menulih. dalam maleh2 nak updated sampai gak rupanya ke entry 500. ye saya tau orang lain punya entry dah lama lebih 500. ada yang dalam masa setahun dah lebih 1000 agaknya. tapi untuk orang yang maleh updated cam saya ni 500 entry dalam masa 2 tahun agak membanggakan la.

Dengan jujurnya saya buat blog memula dulu just untuk suka2 n ikut orang. adik ada blog saya pun nak jugak. padahal bukan rajin no nak ngadap pun. pastu bila dah sedikit addicted saya mula 'menghasut' bebudak opis saya buat blog gak. sebab saya abeh 1 opis ada blog. haha.. pastu bila dah masing2 ada blog mula aa pakat2 mencantikkan blog plak. tak buat keje jadiknya duk 'mengexplore' segala mak nenek berkenaan blog ni. dapat 1 benda baru kongsi ramai2. hehe.. syiok betoi time tu.

Sekarang dah lebih 2 tahun saya dah jadik betoi2 addicted ngan blog ni. sehari harus updated blog w/pun 1 ayat. kalau tak ati tak senang. huhu.. teruk betoi kan. site pertama yang saya harus bukak tiap kali online adalah blog saya. harus belek2 n buat kunjungan ke blog kawan2 w/pun diorang semua tak updated. hoho.. wei jalil, iryd, hajar, enal, alya n bob apdet aa blog korang tu. dah bersawang2 dah blog korang tu. cyn terlepas dari semburan saya sebab dia dah rajin apdet blog sekarang. dah addicted jugak ke? hahahaha..

2 comments:

syntheare said...

sempena ulang tahun ke-500 ni, ajar la aku cara nk wat 3 column. Ceera punya aku xpaham sehabuk pon.

crisda79 said...

hahaha.. aritu kan aku dah ajo.. tak dapat2 lagi ke?

Lilypie Next Birthday Ticker